درمان سوزش و قطع ادرار با معجون سنگ شکن
درمان سوزش و قطع ادرار با معجون سنگ شکن

سوزش ادرار بیماری بسیار دردناکی است که مردان و زنان ممکن است آن را تجربه کنند و دلیل آن ممکن است وابسته به آناتومی بدنشان باشد، زنان مجرای ادرار کوتاه تری نسبت به مردان دارند. بنابراین باکتری ها می توانند راحت تر وارد مثانه شوند که این امر ممکن است سبب بروز عفونت مجاری ادراری در آنها شود. در این مقاله میخواهیم شما را با یکی از بهترین روش های درمان سوزش ادرار درخانه آشنا کنیم. پس با دال سین همراه باشید.

علل ایجاد سوزش و قطع ادرار چیست؟

عفونت دستگاه ادراری: عفونت دستگاه ادراری هنگامی اتفاق می افتد که باکتری های اضافی در جایی از مجاری ادراری جمع شوند.

علائم:
نیاز به ادرار مکرر
ادرار خونی یا کدر
تب
بوی بد ادرار
درد پشت

سنگ کلیه: سنگ های کلیه مجموعه ای از مواد مانند کلسیم یا اوریک اسید می باشند، که توسط بدن ساخته شده و اطراف یا درون کلیه به شکل سنگ در آمده است.

علائم:
درد در پهلو و پشت
ادرار کدر و تیره، صورتی یا قهوه ای رنگ
حالت تهوع و استفراغ
تب و لرز
تکرر ادرار با مقدار بسیار کم

سرطان مثانه: زمانی که سلول های سرطانی در مثانه ظاهر می شوند، اتفاق می افتد که احساس درد هنگام ادرار کردن به طور معمول از علائم اولیه این بیماری نیست. در عوض، فرد معمولاً متوجه خون در ادرار خود می شود.

علائم :
تکرر ادرار
مشکل در ادرار کردن و یا عبور جریان ضعیف ادرار
درد پایین کمر و استخوان
کاهش اشتها و وزن
خستگی و ورم پا

عفونت پروستات: یک عفونت باکتریایی کوتاه مدت می تواند سبب ایجاد عفونت پروستات یا پروستاتیت شود. همچنین التهاب مزمن با منشا یک بیماری دیگر مانند STI نیز می تواند باعث ایجاد پروستاتیت شود.

علائم:
مشکل در ادرار کردن
درد در مثانه، بیضه ها و آلت تناسلی
انزال سخت و دردناک
تکرر ادرار به ویژه در هنگام شب

 

درمان سوزش و قطع ادرار با معجون سنگ شکن

تاثیر معجون سنگ شکن بر سوزش و قطع ادرار

سوزش و قطع ادرار عفونتی بسیار دردناک است که خانم ها و آقایان هر دو می توانند آن را تجربه کنند. این عفونت اگر درمان نشود بسیار خطرناک است و مشکلات جدی تری را به وجود می آورد. معجون سنگ شکن شامل: گیاه خارشتر، خارمریم، خارخاسک، برگ انجیر است و علاوه بر درمان سنگ کلیه و مثانه، سوزش و قطع ادرار را درمان می کند. این معجون بهترین درمان به جای داروهای پر ضرر شیمیایی برای رفع سوزش ادرار می باشد.