قوانین و مقررات

 

فروشگاه اینترنتی “دال سین” تابع قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان می باشد،

دریافت خدمات ارائه شده توسط “دال سین” به معنای آگاهی و پذیرش شرایط و قوانین فروشگاه “دال سین” از سوی کاربران است.

هرگونه ویرایش در قوانین سایت در این صفحه به نمایش در می آید و استفاده مسمتر از خدمات سایت به نشانی پذیرش قوانین است.

 

سفارش کالا

فروشگاه اینترنتی “دال سین” سفارشات شما همراهان عزیز را آنلاین دریافت کرده و بعد از انجام پرداخت وجه، سفارش پردازش و آماده ارسال می شود.

 

پرداخت وجه سفارشات

پرداخت وجه سفارشات شما همراهان عزیز می بایست به صورت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از تمامی کارت های عضو شتاب صورت بپذیرد.

 

ارسال کالا

بعد از پرداخت وجه، فاکتور سفارشات شما همراهان عزیز ثبت می شوند و فروشگاه اینترنتی “دال سین” اقدام به آماده سازی محصول و ارسال مرسوله به آدرس ثبت شده توسط شما می نماید.

در صورت سکونت در شهر بندرعباس محصول خریداری شده شما بوسیله پیک رایگان همه روزه (به استثنا روزهای جمعه و تعطیلات رسمی) بین ساعات 11 الی 14 و 17 الی 21 به خدمتتان ارسال می گردد.

درصورت سکونت در سایر شهرها محصول خریداری شده شما بوسیله پست (تحویل 2 الی 7 روز کاری) به خدمتتان ارسال می گردد. و هزینه ارسال هم در فاکتور خرید به صورت سیستمی محاسبه و نمایش داده می شود.

شایان ذکر است که دریافت مرسوله شما با توجه به شهر محل سکونتتان ممکن است بین 2 الی 7 روز زمان ببرد.

 

شرایط ضمانت و بازگشت محصول

از آنجاییکه اولویت اول ما رضایت صد درصدی شما همراهان عزیز است، تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی “دال سین” قابلیت مرجوعی دارد. از این رو در صورت مشاهده نقص، مغایرت، عدم نتیجه دهی و یا هرگونه نارضایتی دیگر از محصولات “دال سین” شما همراهان عزیز می توانید ضمن اطلاع و مرجوع نمودن کالا، وجه پرداختی خود را پس بگیرید و یا اینکه فرصت دهید تا  کالای جایگزین در اولین فرصت برایتان ارسال گردد.

 

قوانین بخش نظرات

در سایت امکان بحث و قرار دادن نظر، پیشنهاد و سوال برای شما عزیزان فراهم شده ‌است اما شما همراهان عزیز می بایست از درج هرگونه مطالب غیر اخلاقی، سیاسی، افترا آمیز و تهدید کننده حریم خصوصی دیگران خودداری نمایید زیرا نظرات شما پس از بررسی توسط مدیران سایت نمایش داده خواهد شد و قطعا مطالبی که در قالب های ذکر شده باشند منتشر نخواهند شد.

 

قیمت گذاری

سیاست قیمت گذاری “دال سین” همواره در راستای “کیفیت عالی به همراه قیمت مناسب” بوده، است و خواهد بود. اما گاها با توجه به نوسان داشتن قیمت مواد اولیه در فصول مختلف سال یا نوسانات قیمت ارز ممکن است قیمت نهایی تولید بالاتر رفته و ناگزیر قیمت فروش محصولات هم افزایش می یابند. قیمت ‌های جدید در سایت درج می شوند و کاملا در اختیار شما قرار می گیرند.

 

لزوم آگاهی به قوانین

قوانین و مقررات درج شده در سایت به منزله ایجاد نظم و سرعت بخشیدن در خدمت رسانی به شما همراهان عزیز می باشد.

شما همراهان عزیز با اطلاع کامل از این قوانین و تایید آنان سفارشات خود را ثبت می کنید. از این رو تقاضا می شود قبل از ثبت نهایی سفارش خود قوانین و مقررات درج شده به خصوص بخش ارسال کالا را به طور کامل مطالعه کرده و پس ازآن اقدام به خرید نمایید.

 

 

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.